Met ons basis abonnement bent u goed voorbereid op de toekomst en voldoet u aan de Arbowet- en regelgeving.
Binnen de regio Twente- Achterhoek bieden wij u de volgende tarieven;
Inhoud van ons basisabonnement;
• Altijd een vertrouwenspersoon beschikbaar
• Kennismakingsgesprek met Directie/ PVT / OR
• Bereikbaarheid voor uw medewerkers:
telefonisch of per e-mail binnen 2 werkdagen
• Afspraak met melder binnen 5 werkdagen
• 2 gesprekken met melders (1 uur per gesprek)
• Opzegtermijn van 1 maand
Uiteraard kunnen wij voor u een maatwerkpakket samenstellen, geheel afgestemd op uw organisatie en passend bij uw wensen en verwachtingen.
Voor extra uren boven op het voorgenoemde basis abonnement vragen wij een vergoeding van € 85,- per uur voor daadwerkelijk afgenomen dienstverlening. Denk hierbij aan bijvoorbeeld extra gespreksvoering, voorlichting en advies aan medewerker(s), OR, MZR, directie en/of HR.
Eventuele reiskosten worden separaat berekend. Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% btw.